vivamus-banner

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΝΗΜΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Βελτίωσε την μνήμη σου

Αύξησε την δυνατότητα απομνημόνευσή σου από
100% έως 1200% σίγουρα και εγγυημένα

Σου έχει συμβεί ποτέ :

  • Να γνωρίσεις έναν άνθρωπο και μετά από λίγο να ξεχνάς το όνομά του ;
  • Να μαθαίνεις έναν καινούριο αριθμό τηλεφώνου και μετά από λίγο να τον ξεχνάς ;
  • Να ξεχνάς την λίστα με τα ψώνια σου, ώσπου να πας στο κατάστημα ;
  • Να μελετάς το μάθημά σου και να μην μπορείς να το απομνημονεύσεις ;
  • Να χρειαστεί να θυμηθείς τις πληροφορίες που έχεις διαβάσει και να μην μπορείς ;
  • Να πηγαίνεις σε έναν προορισμό και στην διαδρομή να ξεχνάς την διεύθυνση ;

ΤΟΤΕ, Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΝΗΜΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΕ ΑΦΟΡΑ !!!

Με αυτό το ολοήμερο Σεμινάριο θα λύσεις όλα τα παραπάνω προβλήματα και πολλά ακόμα ….

Θα μάθεις το ΠΩΣ να απομνημονεύεις εύκολα και γρήγορα και το ΠΩΣ να θυμάσαι :

ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΥΛΗ
ΤΗΛΕΦΩΝΑ, ΑΡΙΘΜΟΥΣ
ΟΝΟΜΑΤΑ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ,
ΝΕΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ

 

Το σεμινάριο αφορά κάθε άνθρωπο και κάθε εξειδικευμένο επαγγελματία που ενδιαφέρεται  να αποκτήσει  έναν γρήγορο, απλό και λειτουργικό  τρόπο, με άμεσα και πρακτικά αποτελέσματα (χειροπιαστά και μετρήσιμα), ώστε να βελτιώσει την  μνήμη του και την απομνημόνευση των πληροφοριών των ενδιαφερόντων του.

 

Ειδικότερα τα Σεμινάρια απευθύνονται (ενδεικτικά):

  1. Στον καθημερινό άνθρωπο που ενδιαφέρεται να επιταχύνει την παραγωγή του σε οποιοδήποτε τομέα
  2. Στον εξειδικευμένο επαγγελματία
  3. Στον μαθητή/φοιτητή, που αναζητούν εύκολους, γρήγορους και αποτελεσματικούς τρόπους απομνημόνευσης και αποκωδικοποίησης των πληροφοριών της ειδικότητάς τους.

 

Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Ε Σ

Μπορείτε να καλέσετε στο Ερευνητικό Κέντρο VIVAMUS +30 210 9769116, ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση:  [info@vivamus.gr] για να κρατήσετε τη θέση σας στο Σεμινάριο Μνημοτεχνικής.

Για συμμετοχή στα Σεμινάρια ΜΜΝΚ μπορείτε:

Nα επικοινωνείτε με το Θεραπευτικό Ερευνητικό Κέντρο Ευεξίας VIVAMUS τηλεφωνικά ή μέσω email.               VIVAMUS

 Τα Σεμινάρια θα λαμβάνουν χώρα το πρώτο Σαββατοκύριακο κάθε μήνα.
Κόστος συμμετοχής ……ευρώ.

 

Στο κόστος της εκπαίδευσης περιλαμβάνονται:

  • Πιστοποιητικό παρακολούθησης
  • Έντυπο υλικό
  • Σνακ στα διαλείμματα

 Δηλώσεις συμμετοχής – εγγραφές

Κατηγορίες εγγραφών

  • Προεγγραφή και πληρωμή μέχρι   /  /2018:
  • Εγγραφή και πληρωμή από /  /2018 μέχρι   /  /2018:

 

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟ ΚΑΠΛΑΤΖΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ MMNK

Ο Νικόλαος Καπλατζής, αφιέρωσε τα 4 με 5 τελευταία χρόνια  στη δημιουργία ενός τρόπου, βάση του οποίου θα μπορεί ο καθένας να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της απομνημόνευσής του και έτσι να ωφεληθεί σε οποιοδήποτε τομέα της ζωής του, τόσο προσωπικό όσο και επαγγελματικό. Οι έρευνές του, τον οδήγησαν στην δημιουργία της Μνημοτεχνικής Μεθόδου Νικολάου Καπλατζή (ΜΜΝΚ).
Η «Μέθοδος» αυτή στηρίζεται στην πολυδιάστατη μορφή σκέψης, στη δημιουργική και πλάγια σκέψη  και στην λειτουργία της αποκλίνουσας μάθησης, με κύρια χαρακτηριστικά της, την εμπνευσμένη διαδικασία εκπαίδευσης και την δημιουργία εναλλακτικών, πρωτότυπων και καινοτόμων ιδεών.
Μέχρι πρότινος, οι δυνατότητες αυτές ήταν χαρακτηριστικά «ταλέντων»  και γενικά προικισμένων  ατόμων. Οι έρευνες όμως των τελευταίων χρόνων εστιάζουν την προσοχή τους  σε συγκεκριμένους τρόπους, ώστε κάθε άτομο να αναπτύξει αυτή τη δημιουργικότητα που διαθέτει, η οποία και θα αποτελέσει ένα πανίσχυρο φυσικό μεθοδολογικό εργαλείο, που θα τον βοηθήσει να βελτιώσει την απομνημόνευσή του.
Η δημιουργικότητα αποτελεί προϊόν ειδικής εκπαίδευσης, μέσα από συγκεκριμένους τρόπους, που βοηθούν κάθε εκπαιδευόμενο να ξεδιπλώσει την έμπνευσή  του, απλά και σταθερά.
Η ικανότητα του συσχετισμού των ιδεών στην απομνημόνευση και στη επίλυση προβλημάτων είναι κάτι που έχει τις αναγωγές της στον Αριστοτέλη και αφορά τον τρόπο που χρησιμοποιούμε δημιουργικά το μυαλό και τις σκέψεις μας.
Κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης στην Μνημοτεχνική, βελτιώνεται κατά πολύ η αποκλίνουσα – δημιουργική σκέψη και η εμπνευσμένη ευρηματικότητα των εκπαιδευομένων.
Η διαδικασία εκπαίδευσης στην ΜΜΝΚ, προκαλεί «ευκαμψία» της σκέψης και την διευρύνει, ώστε σε συνδυασμό με όλα τα υπόλοιπα πρωτότυπα και πρωτοποριακά στοιχεία να συντελούν στην αποτελεσματική επίτευξη πολλαπλασίων ποσοστών αύξησης της απομνημόνευσης, από τις πρώτες, κιόλας, ώρες εκπαίδευσης.
Μέσα σε λίγη ώρα εκπαίδευσης το άτομο ενθαρρύνεται από την επιταχυνόμενη απόδοσή του, με αποτέλεσμα να εξυψώνεται το ηθικό και η ψυχολογία του και παρατηρείται αύξηση της αυτοπεποίθησής του. Έτσι, ο εκπαιδευόμενος νοιώθει πιο χαρούμενος και ικανός τόσο στην  προσωπική, όσο και στην επαγγελματική αλλά και κοινωνική ζωή του.
Η αποκλίνουσα σκέψη είναι ένας τρόπος που ακολουθεί ασυνήθιστες, κατά τα καθημερινά δεδομένα, διαδικασίες, αλλά ταυτόχρονα με απόλυτη ελευθερία και σεβασμό με αποτελέσματα άμεσα, δημιουργικά και  εκπληκτικά .
Ο τρόπος της εικονογραφημένης μάθησης και του μύθου, είναι ένα άλλο από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της «Μνημοτεχνικής Μεθόδου Νικολάου Καπλατζή» (ΜΜΝΚ) που βοηθούν τον «μαθητή» να καλλιεργήσει την αποκλίνουσα σκέψη του και την ποιότητα των ιδεών του.
Η δραματοποίηση, η μιμική και το παίξιμο ρόλων είναι άλλα στοιχεία που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση Μνημοτεχνικής, αλλά και ο διαθεματικός τρόπος προσέγγισης των πληροφοριών, που έχουν ως αποτέλεσμα  για
τον εκπαιδευόμενο  :

 

  • Να «Μαθαίνει πως να Μαθαίνει»
  • Να πολλαπλασιάζει την δυνατότητα απομνημόνευσής του
  • Να μαθαίνει να χρησιμοποιεί με πολυδιάστατο τρόπο την σκέψη του, χωρίς περιορισμούς
  • Να διευρύνει το πεδίο σκέψης του
  • Να χρησιμοποιεί, εκούσια, μεγαλύτερο μέρος των δυνατοτήτων του μυαλού του και με διαφορετικό τρόπο
  • Να βρίσκει πρωτότυπες ιδέες, όπου κι αν ασχολείται
  • Να συνδυάζει τις γνώσεις και πληροφορίες αποτελεσματικά
  • Να διαχειρίζεται καταστάσεις πολύπλευρα και έξυπνα
  • Να γεννάει ιδέες από το πουθενά
  • Να εξοικονομεί χρόνο και κόπο στην απομνημόνευση πληροφοριών
  • Να μαθαίνει με φυσικό τρόπο, μεθοδολογικά, οργανωμένα και με Στρατηγική
  • Να βρίσκει εναλλακτικές λύσεις σε γενικά αλλά και ειδικά θέματα
  • Να τροποποιεί τα δεδομένα και να τα προσαρμόζει στα δικά του ενδιαφέροντα
  • Να συνδέει και να εξετάζει νέες σχέσεις, έννοιες και πληροφορίες με ευχάριστο και μοναδικό τρόπο
  • Να αυξάνεται ολοένα η παρατηρητικότητά του, όσο εξασκείται στην ΜΜΚΝ
  • Να ενισχύεται συνεχώς η κριτική του σκέψη

 

Στάδια εκπαίδευσης στην ΜΜΝΚ

Ο τρόπος επεξεργασίας της πληροφορίας, ο τρόπος αποθήκευσης και η ανάκληση  οποιαδήποτε ώρα και στιγμή, όπως διδάσκονται στην «Μέθοδο», καθιστούν κάθε εκπαιδευόμενο ικανό να χρησιμοποιεί, ανά πάσα ώρα και στιγμή, τον τρόπο της «Μεθόδου» ώστε :

 

  • Να μπορεί να ανακαλεί, εύκολα και γρήγορα την ύλη των πληροφοριών που επιθυμεί
  • Να μπορεί να απομνημονεύει ταχύτατα, τηλέφωνα και αριθμούς
  • Να μπορεί να θυμάται εύκολα ονόματα, διευθύνσεις, λίστες με πληροφορίες
  • Να μπορεί να μαθαίνει αποτελεσματικά κάθε τι που μελετά

 
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ & ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ………….

8 ώρες εκπαίδευση φαίνεται πολύς χρόνος. Πώς γίνεται η διαχείριση? Πόσα είναι τα ενδιάμεσα διαλείμματα? ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ 4 ΔΙΑΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΤΩΝ 10΄-15΄ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΩΝ 20΄. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΑΣ ΤΟ 8ΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΑΣΤΟ ΤΩΝ 2 ΗΜΕΡΩΝ !!

Πώς γίνεται ο καταμερισμός των ηλικιών? Μικροί και μεγάλοι μαζί? Δεν υπάρχει πρόβλημα διαφοράς αφομοίωσης και απόδοσης? ΑΠΟ 12 ετων ΚΑΙ ΑΝΩ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΕΩΣ 15-20 ΜΑΘΗΤΕΣ. ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΣΕ 2 ΓΚΡΟΥΠ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥΣ.

Έχει γίνει ποτέ σεμινάριο 2 ημερών? ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 2 ΗΜΕΡΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΣΤΗΝΕΤΑΙ.

Μία φορά είναι αρκετή; Πρέπει να επαναλαμβάνεται κατά περιόδους; Αν ναι κάθε πότε; ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΑΡΚΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 20-30 ΗΜΕΡΕΣ

 

Open Chat
1
Close chat
Hello! Thanks for visiting us. Please press Start button to chat with our support :)

Start